Jeżeli chcesz aby nasi specjaliści pomogli Ci w rozwiązaniu problemów technicznych, opisz je, używając poniższego formularza. Postaramy się jak najszybciej odpowiedzieć na Twoje zapytanie.
Jeśli chcesz podpisać umowę o wsparciu technicznym i móc stale liczyć na pomoc naszych inżynierów systemowych, skontaktuj się z działem Support & Outsourcing.
Outsourcing
Coraz więcej firm na świecie przekonuje się, że koszty utrzymania profesjonalnego zespołu informatyków są ogromne i stanowią znaczną część budżetu przeznaczanego na rozwój systemów informatycznych. Na te koszty składa się nie tylko wynagrodzenie, podatki, premie ale również organizacja środowiska pracy i ceny szkoleń.
Outsourcing polega na powierzeniu opieki nad całością bądź częścią systemu informatycznego zewnętrznej firmie. Podpisując z nami umowę outsourcingową otrzymujesz gwarancję profesjonalnej obsługi na najwyższym poziomie przy jednoczesnym obniżeniu kosztów.
Oferowany przez nas, pakiet Outsourcing+ jest najwyższej jakości usługą wsparcia technicznego oferowaną przez zespół thin-CLIENT. Jeśli Państwa firma nie może pozwolić sobie na utratę danych, długotrwałe przerwy i awarie, my gwarantujemy maksymalne bezpieczeństwo oraz nieprzerwana ciągłość pracy.
Główne atuty pakietu Outsourcing+ to:
- problemy i awarie mogą być zgłaszane przez całą dobę, we wszystkie dni tygodnia, przez cały rok,
- bieżące nadzorowanie pracy systemu i usuwanie problemów przed wystąpieniem awarii,
- zapewnienie najwyższej klasy zabezpieczeń przed niepowołanym dostępem do danych,
- gwarantowany czas reakcji w wypadku zgłoszenia problemu,
- gwarantowany czas usunięcia awarii,
- gwarancja przywrócenia minimalnej funkcjonalności w przeciągu 24 godzin w wypadku awarii całego systemu np. pożaru biura; WYKONAWCA zapewnia własny sprzęt.
Są to elementy, które składają się na bezpieczeństwo systemu IT. Zagwarantowanie takiego poziomu bezpieczeństwa w ramach własnego działu IT, pociąga za sobą konieczność bardzo wysokich nakładów – zatrudnienie pracowników, powierzchnia biurowa, szkolenia, zakup i zabezpieczenie sprzętu zapasowego.
Ponadto pracownicy etatowi mają prawo do urlopów i zwolnień lekarskich, co może negatywnie odbić się na bezpieczeństwie systemu w wypadku wystąpienia sytuacji krytycznej.
Pakiet Outsourcing+ zapewnia powyższy poziom bezpieczeństwa, jednocześnie umożliwiając minimalizację kosztów.
Od lat świadczymy usługi o charakterze integracji systemów informatycznych – projektowanie, wdrażanie oraz wsparcie techniczne.
Postawiliśmy na promocję i rozwijanie usług opartych o usługi terminalowe, zwane „server-based computing” lub „thin-client”. Stworzyliśmy zespół projektantów, inżynierów i specjalistów, którzy świadczą usługi na najwyższym poziomie, a ich wiedza poparta jest certyfikatami MCSE oraz CCEA.