Z dumą informujemy, że nasza firma będzie od 1. kwietnia wykorzystywać technologię Citrix GoToAssist aby zapewniać najwyższy poziom wsparcia technicznego dla naszych klientów.

GoToAssist umożliwia, na życzenie klienta, zdalny dostęp naszych ekspertów do komputera czy serwera użytkownika. Pozwala to na świadczenie zdalnego wsparcia technicznego w odległych lokalizacjach tak, jakby nasi inżynierowi znajdowali się na miejscu!

GoToAssist jest rozwiązaniem całkowicie bezpiecznym. Dodatkowe informacje na temat tego rozwiązania mogą Państwo znaleźć na stronie www.gotoassist.com.

Aby skorzystać ze zdalnej pomocy inżynierów AnyThin’, zapraszamy na stronę naszego Centrum Pomocy Zdalnej.

Mamy nadzieję, że wykorzystanie Citrix GoToAssist, absolutnie wiodącego rozwiązania do wspierania użytkowników IT, pomoże nam zdobyć i utrzymać pozycję lidera w zakresie wsparcia rozwiązań Citrix.

Share →