Jako partner Citrix Solution Advisor, wykorzystujemy CitrixAssist aby zapewnić szybką, prostą i bezpieczną pomoc zdalną, gdziekolwiek i kiedykolwiek tego potrzebujesz.
Jeżeli chcesz skorzystać z naszej pomocy:
- Zadzwoń na numer naszego Centrum Wsparcia Technicznego:
+48 (22) 389 63 25
lub
+48 (601) 882075
lub
- Poproś naszego inżyniera o pomoc w rozwiązaniu problemu.
- Możesz zostać poproszony o wypełnienie formularza zamówienia.
- Następnie otrzymasz numer, który należy wpisać do formularza poniżej.
- Wpisz otrzymany numer i podążaj za instrukcjami na ekranie. Musisz zaakceptować oprogramowanie, które uruchomi się na Twoim komputerze. Oprogramowanie to, stworzone przez firmę Citrix, jest całkowicie bezpieczne. Aby upewnić się o bezpieczeństwie tego rozwiązania, możesz odwiedzić stronę www.GoToAssist.com.
- Po Twojej akceptacji nasz inżynier uzyska zdalny dostęp do pulpitu Twojego komputera. Połączenie może być w każdej chwili przez Ciebie przerwane.
- Nasz inżynier pomorze Ci w rozwiązaniu problemów technicznych dotyczących systemów Citrix.
- Koszt jednej godziny zdalnego wsparcia naszego inżyniera systemowego to 100 PLN netto, o ile umowa serwisowa nie stanowi inaczej.